Pravidla zpracování recenzí

Pravidla zpracování recenzí společnosti  MITO LIGHT Česko s.r.o., IČO: 09106022, DIČ: CZ09106022, se sídlem: Šimerova 428/3, 301 00 Plzeň, ČR zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 39253 pro prodej zboží prostřednictvím internetového obchodu umístěného na adrese www.mitolight.cz (dále jen e-shop).

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili.
Za tímto účelem obdrží naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům či v Hodnocení obchodu.

Jak se mohu přihlásit k odběru e-mailů pro hodnocení produktů?

Na základě vaší objednávky vám zašleme e-mail s možností ohodnotit zakoupené produkty na našich webových stránkách či napsat recenzi na náš obchod do sekce Hodnocení obchodu.

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

Pouze zákazníci, kteří zakoupili produkty na našem e-shopu, mohou zanechat hodnocení těchto produktů.

1. E-mail s možností napsat recenzi. Pro hodnocení produktů je nutné být přihlášený ke svému účtu, tudíž při vložení recenze vidíme z jakého účtu byla recenze přidána a můžeme tak ověřit, že z daného účtu byl proveden nákup. U Hodnocení obchodu to zajišťujeme tak, že každému zákazníkovi zašleme prostřednictvím e-mailu vlastní hodnotící formulář a při vložení recenze po prokliku z e-mailu se nám ke každé recenzi propíše číslo objednávky daného zákazníka. Recenze, které nelze identifikovat na základě čísla objednávky nebo jména a přiřadit ji tak k existujícímu nákupu, budou neprodleně smazány, nejpozději do 7 dnů.

2. Recenze z portálu Heureka.cz - Pokud nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz, bude vám od nich automaticky zaslán formulář, který se zasílá výhradně na základě provedení objednávky, čímž je zajištěno, že e-mail obdrží pouze ti, kteří zboží skutečně zakoupili.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Kontaktujte náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu info@mitolight.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře a bude vám odeslán odkaz na hodnocení objednávky na e-mail, který jste uvedli ve své objednávce.

Tato pravidla zpracování recenzí jsou platná od 22.2.2024.